۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

مبارزه مثبت :: احمدی نژاد رئیس جمهور من نیست

من بک قطره ام در دریای بیکران ، نمیخواهم بیش از این هم باشم ، اما هرگاه قطره ها موج میشوند و سد تاریکی را میشکنند من نیز موج هستم . مبارزات منفی من در قلبم و در دنیایم : 1 - احمدی نژاد رئیس جمهور من نیست ، اینرا قلبا باور دارم و هرجا بتوانم به گوش دیگران میرسانم ، اصولا نظامی که در آن شخصی چون احمدی نژاد که نمونه بارز یک انسان خودشیفته ، دروغگو و خیالباف ، دورو و ریاکار است بتواند رئیس جمهور شود، نظام من نیست نه در قلبم نه در کردارم و نه در گفتارم . 2 - من به این دولت دیگر هیچ مالیاتی نمیدهم ... اگر هم مجبور باشم تا میتوانم کار شکنی میکنم ... نه قلبم دیگر راضی میشود نه عقلم اجازه میدهد . 3 - موبایل را تحریم کردم .. خطم را فروختم و گوشیم را به بستگان دادم ... اتفاقا احساس خیلی خوبی هم دارم ... هم قلبم راضیست هم عقل گواهی سلامت میدهد . (نسخه را اول برای خودم پیچیدم) 4 - صدا و سیما را 99% تحریم کردم آن یک درصد هم جومونگ است که خودش به نوعی داستان عالیجنابان سرخ است و کاوه اهنگر... آه اگر بدانبد که وقتی تمام روز دروغ و مهمل نمیشنوم چقدر سبک شده ام ... یکسری کالا هم که میشنوم در صدا و سیما تبلیغ میشود دیگر نمی خرم ... این چند روز که با نخریدن اتک و نخوردن چی توز نمرده ام ... 5- هر روز به جای کبودی باتوم هموطن گرامی ام نگاه میکنم ... و بیشتر باور میکنم که ایرانم و مردمانش آزادترین و غرور افرین ترین ملت ها هستند (تلقین میکنم) بعد (باور میکنم) سپس (اتفاق می افتد) -- قانون خذب هم عجب راز سر به مهری بود ... 6 - شبها در پشت بام خانه فریاد میزنم ... زنده باد آزادی ... زنده باد آزادی ... این یک کار را به همراه خانواده انجام میدهم ... راستش اول خجالت میکشیدیم ..حالا افتخار هم میکنیم ... حالا انگار از نان شب هم واجب تر شده .. ساعت را هم که نگاه نکند کسی خود به خود همه راس ساعت ده بی اراده میگویند زنده باد آزادی . عجب ساعت دقیقی دارد این بدن ما و خودمان خبر نداشتیم . برای یک قطره باز هم هست ...باید دید چه کارهای دیگری هم میشود انجام داد ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر